Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 4. april 2012

osndag 4. april

jeg købte også ravknapper i weekenden. Rav ved Bork havn . CB havde heldigvis travlt med at tale med ravsliber-manden, så jeg havde god tid til at hælde alle knapperne ud på bordet,så de kunne udvælges med omhu. det blev til 2x6 knapper i een størrelse i to forskellige farver, samt fire i en lidt større størrelse. Glæder mig til at sætte dem på udvalgt strik!



Samme sted bliver der også drejet hornkugler, så der skal spares (nogle tusinde) sammen til at købe en kæde med rav og horn i forskellige farver.

idag har jeg fri og strikker på silkshawlberlin. Der skal strikkes ca 37 gram med udtagning  før jeg skal den anden vej. det er utroligt hvor let det garn er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar