Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 12. januar 2012

torsdag 12. januar

I går fandt jeg ud af at redigere på bloggen sådan at de strikkede-relaterede links (nogle af dem i hvert fald) og Knitting Bee bloggen nu viser sig her på siden. Jeg fik også lavet en fanside til KnittingDiary på min FB-profil. Det næste må være en henvisning til fansiden fra bloggen.

Jeg så også med fornøjelse af der blevet strikket færdigt på Ingolfs Kaffebar igåraftes. Der er billeder på Theas blog.

I morges fandt jeg min strikkede nederdel frem (som jeg lavede sidste år) og jeg fik helt lyst til at lave en til. Den første strikkede jeg i noget flerfarvet merino, som er dejligt varmt. Jeg tror jeg må overveje at strikke een i det sort-og-gråmelerede kidmohair jeg har liggende. Faren er selvfølgelig at der dil være kidmohair på alt hvad man har på til, på den anden side tror jeg det vil være virkeligt pænt. Jeg tænker lidt ...
... og imens strikker jeg firkanter til Knitting Bee Tæppe #1


/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar