Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 6. januar 2012

Fredag 6. januar, HelligTreKonger

Dejligt at det er weekend! Jeg har planlagt at rydde op i garnkurvene i arbejdsværelset i løbet af weekenden. Da vi flyttede om blev en masse proppet ned i de forhåndenværende kurve, og nu må jeg se hvad der er i. Jeg ved der ligger en del ufærdige, eller næsten-færdige projekter. De skal frem i lyset, afsluttes og bruges.

December 2011 var håndledsvarmer-måned: jeg fik strikket fem forskellige par: et jag gav til min mor (som passede til den poncho hun fik i julegave), et par til Camilla, som altid har kolde hænder, af noget dejligt islandsk spindeuld og et par til Sofie, som havde "noget du har strikket" på sin ønskeseddel <3. Min mors og Sofies er strikket af en skøn silke/alpaccamix. De sidste to par vil jeg selv bruge på arbejde - der er forfærdeligt koldt på kontoret, og pc-arbejdet lettes når håndled og hænder holdes varme af silke og uld.



/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar