Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 24. januar 2012

tirsdag 24. januar

dobbelt strikkeglæde i dag: først havde jeg eftermiddagsbesøg af Thea, hvor vi fik lagt alle de fine firkanter til KB#1 ud, dampet dem op og sorteret dem i størrelser (jep der er ukurante størrelser i mellem:-) - kunstnerisk frihed kaldes det).

Senere fulgtes vi ud til Knitting Bee aften på Ingolfs Kaffebar, hvor vi var flere om bordet. Jeg fik strikket en dejlig gul&sort firkant (en lille hilsen til BDA - BDA på Tingbjerg Ground ) og derefter begyndte vi på kanterne omkring de færdige firkanter: ½stangmaske med sort garn.

Pludselig kan vi se det færdige tæppe i det fjerne ...

/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar