Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 17. november 2013

Søndag 17. november - Six-Stitch Spiral Cable

  Dagens firkant er et fint kabelmønster over 6 masker, strikket over 4 pinde. Jeg er ellers ikke så vil med kabelmønstre, jeg synes ofte det bliver lidt for tykt og voldsomt, men disse lægger sig fladt og nydeligt. Det kunne jeg godt overveje at forsøge mig med en dag.






Strikkeprøven til kurset blev færdig i går formiddags. Jeg ville hellere have strikket Sørgekåben, men jeg havde garn til Poppelsommerfuglen, så dén blev det. Følehornene har jeg broderet med maskesting, resten er jaquardstrik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar