Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 2. november 2013

Lørdag 2. november - Climbing Leaf Pattern

Dagens firkant er humønsterstrik over 8 pinde. Jeg synes nu ikke det ligner blade, men det er meget pænt - ville være pænt som en lodret bort.




Den sidste strikkeprøve til kurset er færdig. Det er geometriske mønstre, både i ret/vrang-struktur og to farver. Jg forsøgte mig med en lille række trekanter, men det kan næsten ikke ses. Tilgengæld er jeg meget tilfreds med vrangstriberne, og de små blå og hvide trekanter fungerer også meget godt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar