Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 29. november 2013

Fredag 29. november - Shetland Eyelet Panel

 Dagens firkant er hulmønsterstrik over 9 masker og 8 pinde. Det bliver let og fint, og er et af de mønstre jeg får lyst til at bruge igen. Det er nemt at gå til, og nemt at følge med i.

Vi har fået ny sofa: en smuk rustfarvet (temmeligt) stor hjørnesofa. Når man får ny sofa, å der også udskiftning på sofapuderne. På Pinterest så jeg denne ide: det øverste af de gamle udtjente jeans, syet om til puder. JEg er ikke 100% tilfreds - de er pænere på billedet end i virkeligheden :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar