Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 29. april 2013

Mandag 29. april - Vandyke Lace Panel 1



Dagens firkant er et fint hulmønster-panel strikket over 6 pinde; nemt at strikke og pænt bliver det.






Sideværssjalet af alpacarester er næsten færdigt. Jeg overvejer en kant, men jeg tror det forstyrrer striberne.



Gennem en af de blogs jeg læser fandt jeg i dag et herligt redskab, jeg længe har ledt efter: et knit-doodle ark, hvor man kan tegne sine mønster-ideer op http://www.knitpurlgurl.com. Skønt redskab, jeg straks må tage i brug, når jeg skal til at planlægge min fair isle-strik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar