Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 18. april 2013

Torsdag 18. april - Wavy Eyelet Rib


Dagens firkant er hulmønster strikket over 16. pinde. Mønsteret er egentlig pænt, men det siger mig ikke så meget. En af de ting jeg selv får ud af dette dagens-firkant-projekt er, hvilke teknikker der ligger i mine hænder og hvilke der (absolut) ikke gør.

Mit vadehavssjal vokser og er nu godt og vel ½vejs. Jeg er vældigt tilfred med resultatet; synes det inder fint om forlægget og inspirationskilden:

Jeg håber Gunver følger med ovre i Ribe - kunne være rigtigt sjovt at høre hvad hun mener :-) (det er hende der er fotografen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar