Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 1. april 2013

Mandag 1. april - Bramble Stitch

Dagens firkant er knudestrik over 4 pinde. Nemmere end jeg troede men min bliver ikke helt så tæt som på billedet. Har lyt til at prøve den som effekt-kant, men det må lige overvejes.








Vi har været på weekend ved Vesterhavet og gået på stranden. Jeg finder sten, skaller og små stykker træ og bliver grundlæggende inspireret af samlingerne.

Denne gang var der også Kunstrunden - besøg hos et utal af lokale kunsterne som åbnede deres atelier/hjem for alle mulige besøgende. Vi har set en fantastisk mængde kunst af alle arter, og et par enkelte steder var der postkort af værkerne. Det grå og røde kort er Vadehavet - billedet skiftede straks i mit hoved til garn og strik. Jeg må straks strikke det sjal!

Lille blå ring om styret
I Vejers var der også gangforretning, som udfordrer forbipasserende til at pynte den gamle cykel. Jeg er med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar