Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 22. april 2013

Mandag 22. april - Square Rib


Dagens firkant er ribstrik med patent-virkning. Strikkes over fire pinde. Det er nemt at strikke, tror det egner sig godt til en halskant eller en cowl.







Dittes hue blev færdig fredag aften; det er en virkeligt god opskrift fra Ravelry, som var supernem og superhurtig at strikke. Mangler lige at hæfte ender, så bliver den afleveret. Håber hun bliver glad!
Vi tilbragte weekenden på Bornholm, som virkeligt levede op til sit navn. Og heldigvis havde jeg medbragt mere end ét strikketøj, så lørdag begyndte jeg på en cowl som jeg fandt på Rowans hjemmeside under free patterns. Det bliver rigtigt pænt og nu skal jeg bare beslutte om jeg skal strikke lidt længere end opskriften anviser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar