Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 26. september 2013

torsdag 26. september Moss-Stitch Panes

 Dagens firkant er perlestrik-paneler; mønsteret strikkes over 10 pinde og er dejligt nemt at følge. Pænt bliver det også, men håndklædestrik er det!

I går aftes var jeg til første kursusaften af en række på fem. Det er Louise Klindt der underviser, og første opgave var at strikke en kaffekande som gruppearbejde. Vi var tre i hver gruppe, og disse dejlige billeder illustrerer fint hvad der kom ud af min gruppes projekt!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar