Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 11. september 2013

Onsdag 11 september - Woven Stitch 2


 Dagens firkant er ret /vrang strukturmønster, strikket over 4 pinde. På hver anden pind tages hver anden m løs af med garnet foran arbejdet; det giver denne vævede struktur, og det bliver blødt og næsten muligt at drapere. Jeg må forsøge mig med det til sweater.

 Jacquardkjolen har fået tre mønsterborter mere; jeg er næsten færdig med udtagningerne, der mangler 10-12 masker, og så skal der bare strikkes lige ned. Jeg har nogle lidt større og bredere mønsterborter parat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar