Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 15. maj 2013

Onsdag 15. maj - Caterpillar Stitch

 Dagens firkant er ret/vrang strukturmønster - i diagonale striber Mønsteret strikkes over 6 pinde, og er nemt og ligetil at strikke.









Aftenens Knitting Bee bød på Bybi-strik: vi er næsten færdige med bunken af strikkede rækker af sekskanter. Thea er gået i gang med det store arbejde at sy rækkerne sammen. Det bliver flot - farverigt, og flot!

Næste Knitting Bee er i World-Knit-In-Public-Week, søndag 9. juni i cafeen på Statens Museum for Kunst.

På vej til og fra Ingolfs måtte jeg have lidt med: Resterne af Vadehavssjalet bliver til en Granny Square-taske.


Jeg kan jo forsøge mig med at sælge den!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar