Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 27. maj 2013

Mandag 27. maj - Squares and Twists

 Dagens firkant aer ret/vrang strukturmønster med små snoninger (to masker snoes uden hjælpepind). Mønsteret bliver rigtigt fint, men som for de fleste ret/vrang møsntre, kan jeg indtil videre ikke se så meget andet end håndklæder for mig :-)

Jeg har nu åbnet en Instagram profil.
Endnu et internetmedie at holde opdateret, men også en mulighed for at finde ny inspiration, opdagede jeg! i fanebladet udforsk kunne jeg under Tags finde mængder af billeder på taggen #knitting eller #crochet . Klik på den blå badge og følg mig og mine billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar