Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 23. december 2012

søndag 23. december

det går lidt langsomt med kjolen lige nu. Der må pakkes julegaver ind, koges klejner, bages bagels og ikke mindst koges risengrød til ris á lá mande.

Men lidt får jeg strikket. Og tænker også på næste kortvarige projekt: jeg vil strikke possumgarn igen; købte det dejligste grønne en gang i foråret, nu skal det blive til en cardigan-agtig ting.
(Årsprojektet er jo planlagt: hver dag en ny firkant med dagens mønster fra min evighedsstrikkekalender.)

2 kommentarer:

  1. Det projekt glæder jeg mig til at se <3

    SvarSlet
  2. jeg glæder mig til at begynde på det ... lidt af en udfordring at strikke en ny firkant hver dag!

    SvarSlet