Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 31. december 2012

Mandag 31. december

En Pointe sweater, marts
Hundertwasser, KB1, januar
Nu har jeg haft blog i et år, og et af formålene var at måle produktiviteten og se hvor meget der blev påbegyndt og ikke mindst færdiggjort i 2012.
Kasket til Kristian, marts
Melvins træje, maj

Kidmohairnederdel, januar


Lakridskonfektpude, juli
babyalpacca nederdel, februar

grannytaske, juli
Jeans bag, august
Kommensnederdel, maj/juni
BDA kufihat, marts/april





Strandsjal, juli
Cashmere/alpacca hue til Thomas, februar
Grib Garnet-deltagelse, juni


BDA halsedisse til CB, oktober

Chokoladefarvet cashmereblend kjole, oktober


kaffenederdel til Jette, oktober
Alpaccahue til Kari


Havblå kjole (eget design), november

fødselsdagsgave til Dorte, december


Kamelulds-halsedisse, december
camelfarvet 'Barbie'kjole, december



Armbånd, december

En ganache af strik galore. Jeg har fornøjet mig gevaldigt med håndarbejdet, og det har været sjovt at notere for nu at kunne kigge tilbage på alt det jeg har fået produceret.

Jeg glæder mig allerede til at starte på projekt 2013. Udover de større arbejder (jeg er allerede i gang med at strikke possum sweater - det skønneste garn fra den new zealandske vandrotte), vil jeg strikke dagens prøve fra min evighedskalender, som jeg købte i New York for et par år siden. Desuden planlægger jeg en overraskelse hen  på efteråret.

Godt Nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar