Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 3. februar 2012

fredag 3. februar

i aften tager vi på weekend til Berlin. Det bliver hundefrostkoldt, så jeg har taget uanede mængder af uldne stykker tøj på, og endda fundet min gamle aran-sweater frem, som min mor strikkede til mig i 80'erne :-)
der er også medbragt et stykke strikketøj, nemlig mit alpacca domino sjal/tæppe, som er tilstrækkeligt småt til at man kan sidde med det i flyet og i lufthavnen og sådanne steder. Det har faktisk været noget omkring i Europa efterhånden: helt på island, henover Skotland og nu til Tyskland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar