Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 6. februar 2012

mandag 6. februar.

Jeg har fundet endnu en dejlig gadget at komme på min blog (næh, forresten det er en widget!) - et Knit-o-meter, så jeg (og alle læserne) kan følge med i antal meter strikket håndarbejde. Hvad man ikke vidste man sådan gik og manglede :-)


Desuden har jeg taget billede af mit garnindkøb: To forskellige Dreieckstuck mit Streifen - 100% silkeBlandingsgarn af kameluld, silke og cashmir fra AnnyBlattog sidst men ikke mindst Eisaku Noro, Color Cross, uld silke og mohair

Jeg glæder mig til at strikke af det.

/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar