Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 1. januar 2014

1. januar 2014 - Listen over 2013 Produktion

Januar:

 To sweatre, et sjal (der stadig ikke er færdigt!), to Russian Wedding Rings (som er halsedisser)










Februar:
En Cup Cake hue, en sweater og tre sjaler; et billede af et hus









Marts:



En kjole, en hue, en sweater, et sjal og et par futter til CB










April:

Vadehavssjal
Sideværssjal


en sweater, tre sjaler, to halsedisser til CB, en hue til Ditte og en halsedisse, som endnu ikke er færdig








Maj: Futter til Frans, En taske (som passer til et sjal, og som ikke er færdig endnu - mangler foer og hank!) og et sjal.
Pollock sjal
foræret til Kari

Juni:
 En taske, som passer til et sjal, (som ikke er færdigt) og som ikke er færdig endnu, mangler foer og hank!)







Juli:
To kjoler; den hvide er strikket af silke/bomuld/hør i én lang tråd!
Og et tæppe

 



August:
Et sjal (af yakokseuld) (som jeg forærede min mor i fødselsdagsgave)






September: Et halstørklæde, som ikke er færdigt. En hæklet poncho og en kjole i jacquardstrik





Oktober:

   
   en poncho i jacqaurdstrik og en sweater






November:



En kjole; Hæklet julepynt -  Grankogler, jeg har nået i alt fire. Og fra mit strikkekursus (sept + okt + nov) en halskæde af skruestrik - forskellige farver, som blandede bolsjer(som dog mangler en lukning).

 December:

  En adventsgave til min yngste datter: et halstørklæde (som passer til en hue, hun købte i Rom); en sweater, som skal forlænges lidt på ærmerne, jeg satte lynlås i jacquard ponchoen for at få lidt mere bevægelse, og den sidste grankogle til julepynten.









Desuden har jeg strikket 366 Dagens Firkanter, været på strikkekursus 5 onsdage i september, oktober, november, hvor jeg har lavet strikkeprøver;

Bybi Tæppet
 jeg har været sammen med  Thea i Knitting Bee og strikket på Bybi Tæppet;




og sluttelig har jeg strikket et tørklæde til min første Knit-Along (det bliver først færdigt 5, januar 2014 - Hellig Tre Kongers Aften; 12. juledag).









På min Knitmeter gadget har jeg strikket næsten 27 km i 2013

Ingen kommentarer:

Send en kommentar