Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 14. december 2013

Lørdag 14. december - Loop Pattern


Dagens firkant er retstrik med små løkker, der giver tekstilagtig struktur. Mønsteret strikkes over 4 pind, er nemt omend lidt langsommeligt, fordi der på hver anden pind kun strikkes ½ af maskerne. Men det bliver let og pænt. Må anvendes til et tæppe.





Jeg har åbnet den første låge i min Knit-Along 12 Days of Christmas. Der er lidt om ideen og inspirationen og begyndelsen til tærklædet, som skal strikkes i de 12 juledage. Følg med her eller på Knit-Along bloggen.

En del af forårets strikkeprojekter bliver babystrik. Jeg skal være mormor til maj. Jeg glæder mig så meget og er helt euforisk :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar