Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 7. juni 2013

Fredag 7. juni - Check Pattern

 Dagens firkant er et ret/vrang strukturmønster strikket over 4 pinde. Nemt at strikke og utroligt pæn struktur med bare en enkelt mønsterpind.







Pollocksjalet er færdigt, der mangler bare at blive hæftet ender og dampe. Jeg er meget tilfreds med resultatet, det er let og svøber sig godt om skuldrene. og jeg synes selv jeg har fået maleriet fortolket godt.


Hundertwassersjalet (eller tæppet) vokser, det er bare det ene hjørne med farveskift på dette billede..




Og så fik jeg mail fra Garnudsalg.dk med sommersalg - så jeg kunne ikke modstå fristelsen til at købe noget af det lækre Blackhill lammeuld, som skal strikkes til en tunika/kjole med fair isle-mønstre på. Jeg har købt brune og grå farver + en enkelt smuk grøn. Pakken er kommet, så den bliver hentet i morgen tidlig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar