Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 31. december 2017

#FO2017 - 12 (+) favoritter

JANUAR
#contiguoussleeves #tilsatærme #kameluld #egetdesign

FEBRUAR
#egetdesign


MARTS
#pussyhat #ofcourse #8marts #kvindedagen
  #pieceofsilver #no1
               







                                                                              





APRIL
#Stribetcardigan #onionnældegarn #rachelsøgaarddesign

MAJ
#pieceofsilver #no2 #rosilke #byttegarn #lainemagazine


JUNI
 #strømpestrik #knittingsocks2017 #restefest2017 #onionnældegarn




JULI
#pieceofsilver #no3 #minestriber #stripegenerator #restegarn  #restefest2017 #favoritopskrift
#mitførstedyr #kaninbamse -agtigt:-)










                



AUGUST
#Mittenknitting #blackbyrddesign #testknitting                                          
 #parlorkat














SEPTEMBER
#sjalsstrik #egetdesign #kvaster #shetlandsuld



OKTOBER
#broderipåstrik - fantastisk workshop hos Karen Marie Dehn
#myfirstpairofmittens #myowndesign #egetdeign #raumafinull


                                                     
NOVEMBER
#strømpestrik #byttegarn og #restegarn #egetdesign
#Sigma #susihaumanndesign fra bogen #ULDTID







                                                            





DECEMBER
#Mareia #Færøystrik
#sjalsstrik #noroogsilk #egetdesignn#pompomogkvaster










                                                          


TAK FOR I ÅR! GODT NYTÅR! VI SES I 2018!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar