Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 15. marts 2014

Babystrik

Det var frydefulde at strikke de små sokker til Marie-Louises venindes lille søn. Jeg er straks gået i gang med et par til barnebarnet!








Jeg har også strikket en lille trøje, som nu venter på at blive syet sammen, og en lille hue, som bare skal have hæftet ender.







Babytæppet vokser også; det strikkes lidt ad gangen. Jeg er færdig med mellemstykkerne mellem alle firkanterne, og mangler nu tre mellemstykker, der sætter firkanterne sammen til tre lange stykker, som derefter skal strikkes sammen med borter på langs.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar