Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 21. juli 2012

lørdag 21. juli

Til formiddagsthe hos Le, og fik strikke nogle cm på ribstrikketøjet; tror snart jeg har nået de 33 cm...
Mælkebøttesjalet har fået ny ejer: Eva i Hellerup fik det leveret i eftermiddag. Hun blev heldigvis rigtig glad for det!
Nu strikker jeg løs på strandsjalet så det kan blive færdigt og jeg kan begynde på pollock sjalet snarest.
Fik en ribsgtrik-ide den anden dag - må se at få tegnet: en kjole strikket oppe fra i rib og så udtagninger for 15. cm. Jeg tror at den chokoladebrune uld/cashmere vil egne sig fabelagtigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar