Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 28. februar 2017

#Yarnlovechallenge February 1st - 28th 2017














































I februar måned har der være en udfordring på Instagram, som jeg har deltaget i med stor fornøjelse.
Hver dag hr budt på en ny opgave. Der må være adskillige 100 med i denne challenge, og det er sjovt at se - bare blandt dem jeg kender - hvor forskelligt vi fortolker de forskellige udfordringer.
Mine billeder er lagt op i tilfældig rækkefølge. Hop over på Instagram og se hele challenge'n med tilhørende historier

Ingen kommentarer:

Send en kommentar