Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 4. september 2012

mandag 3. og tirsdag 4. september

I går var jeg til Knitting Bee på Ingolfs - en skøn aften, hvor vi kunne sidde i gården og strikke sekskanter til tæppet til Bybierne. Vi var 7 - 2 nye: en kær kollega og hendes veninden. Skønt at der kommer nye til!
Vi er også blevet inviteret til Knitting Bee møder Bybierne d. 24. september - Kom glad og gerne! Vi har stadig pinde og garn parat, og der mangler nogle flere sekskantsrækker til tæppet.
(I øvrigt er næste Knitting Bee på Kaffebar onsdag 3. oktober).

Idag er sidste feriedag. og jeg slider lidt med at strikke cirkelsjalet færdigt. Det er de yderste hulstrik-rækker og jeg har vel knap 600 masker på pinden. Kun ét nøgle garn mere, så skal jeg finde noget kantgarn. Men det keder mig lidt nu. Jeg vil gerne igang med en hættekjole af mit chokoladebrune uldgarn! (må lige finde en opskrift, forresten)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar